En konstig Söndag morgon.

När vi tog morgon promenaden så var det så konstigt ute. Det susade lite i träden för det blåste lite men annars så var det knäppt tyst. Inga bilar, ingen fågel som kvittrade utan bara tyst. Det var så konstigt, det brukar alltid vara kvitter, bilar som far förbi på vägen mm. Det var en konstig morgon.

Har tagit det lugnt i helgen, Anders har grejat i köket med lite målning mm så snart är vi klara så dom får gärna komma och börja sätta ihop vårat kök nu.

Nu tror jag att jag har hittat problemet med mina ljus. Har provat allt jag kommit på, som smörjmedel till formerna men inget har funkat, tillslut så fick jag ett tips att man kan smörja ljusen med olivolja för att få mera glans på dom. Då fick jag idén att prova att smörja formarna med olja. Det funkade. Jag blev så glad. Visst någon extra rand här o där och någon flaga här o var så är dom inte 100% fina men gott o väl iaf 97%. Tyvärr har formarna gått sönder lite inuti för att jag inte smörja dom från början men men så kan det bli ibland. Så jag är nöjd med dom nu iaf.

Tror att det kan bli fina presenter eller julklappar. Dom skall bara finputsas lite sen är dom klara.

Hoppas att ni haft en bra helg.

/P

Lämna en kommentar